Garantie en klachten
Garantie
Wij stellen onze producten met de grootste zorg samen en doen ons uiterste best om deze op de juiste manier bij jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor nieuw product.
Klachten
Het kan voorkomen dat iets niet gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door deze te mailen naar info@pure-arganolie.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing dan is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.